Nadšení Fordem z roku 1932
Thomas narazí na vzácný původní Ford Tudor z roku 1932, který chce přestavět na dosud nejlepší auto dílny. Dále plánuje rozšířit podnik sponzorováním úspěšného jezdce býčího rodea.