Olympijský vobejda
Držitelka zlaté olympijské medaile Sheila Taorminová pomáhá začínajícímu triatlonistovi Jamesi Ludhamovi. Netuší ale, že on chce víc. Jeho temné představy brzy vyplují na povrch.