Bojovníci z nemocnice pro divoká zvířata
Terri a Bindi se připojí k týmu nemocnice pro volně žijící zvířata v australské zoo, který ošetřuje neuvěřitelnou škálu zvířat. Navíc se koala podrobí operaci.