Nepovedená noční vycházka
Brian Shaffer byl viděn, jak vchází do baru, ale neexistuje žádný důkaz o jeho odchodu. O Jamesi Liedtkovi, který se vydal do místního baru, už nikdo nikdo neslyšel.