Když se univerzitní profesor Pablo Lopetegui rozhodne udělat si ve svých čtyřiceti letech řidičský průkaz, čeká ho písemný test s jednou z jeho studentek. Po neúspěšném pokusu se Pablo přihlásí do řidičského kurzu k excentrickému Lorenzovi.