Stačí jednou
Caelan a Mckayla diskutují o budoucnosti svého vztahu. Chloeiny rodiče se seznámí s Maxovým otcem. Laura oznámí, že jí byla Tylor nevěrná, a Lexus hovoří o své sexualitě.