Vražda v Madisonu
31letý prodejce Joel Marino je zavražděn v uličce vedle svého domu v Madisonu ve Wisconsinu, jednom z nejbezpečnějších měst Ameriky. Vražednou zbraní je pouhý nůž na loupání.