Joplin
Noah Cappe, Aarti Sequeira a Joe Sasto se vydávají do Joplinu ve státě Missouri, aby našli nejlepší místní jídlo. Ochutnávají zde vše, od tacos a suši až po BBQ a luxusní restaurace.