Tatínkova nevěsta a radost
Gina chce v moderních šatech vypadat skvěle. Její otec však trvá na prostých šatech, jež se v rodině předávaly po generace, a tak na tuto přemýšlivou nevěstu čeká těžké rozhodnutí.