Legendy a zelenáči
Legendy Max a Rylie jsou vysazeni do jihoafrické buše se dvěma začínajícími fanoušky, aby se pokusili přežít 21 dní s kobrami, prasaty bradavičnatými, nosorožci a leopardy.