Zabití holou rukou
Poté, co se rozhodla Kate sama odejít, zasáhnou ji africké živly. Ostatní soutěžící jsou nadmíru hladoví, dokud se Bulentovi nepodaří lov - ale bude maso jíst veganka Makani?