Kenny se snaží oživit starou lásku během barbecue, které pořádá April s Cutlerem. Stevie připravuje pro svého oblíbeného nadhazovače DVD s nejlepšími výkony a doufá, že Kenny uspěje a znovu bude hrát velkou ligu.