S ďábelskou rychlostí
Heavy D konečně vyřeší katastrofu se čtyřkolkou. Legendární hráč NFL Marshawn Lynch požádá hochy, aby mu postavili čtyřkolku ve stylu ďábelské rychlosti Beastmode.