Vražedný hotel
Vyšetřovatelka z LAPD Lindy Gligorijevicová vyšetřuje hrůzný případ vražd dvou mužů, jež někdo zastřelil ve špinavém hotelu. V něm jsou desítky hostů a podezřelých je tak přehršel.