Tichý svědek
Zpanikařená žena zavolá na linku 911 s oznámením, že kdosi zastřelil jejího přítele. Detektivové musí rozmotat zvrácenou síť žárlivosti, aby zjistili, kdo ho skutečně zavraždil.