Rozmanitost ve všech velikostech
Haleigh a Bryan čelí problémům v těhotenství a chystají se na příchod miminka. Nové spolubydlící, Lindsay s téměř 206 cm a Krista se 198 cm, se sblíží na večírku v Las Vegas.