Od skromného dětství v Lape až k “první dámě F1” — Adriane Galisteu vzpomíná na začátky vztahu s Ayrtonem Sennou, plného slávy, intrik i tragédie.
Adriane Galisteu, bývalá partnerka Ayrtona Senny, v dvoudílné sérii intimně vzpomíná na svůj vztah s legendou F1.