Diana a Ashley R.
V Houstonu zhubla Ashley přes 90 kg. Jak si bude počínat doma s rodinou, která ji v hubnutí rozhodně nepodpoří? Diana zhubla přes 136 kg. Ohrozí její postup zraněné koleno?