Národ bister u silnic: Guy jde domů
Guy Fieri představí pár oblíbených míst svého rodného města. Zajde do mexického bistra v Santa Rosa v Kalifornii na pozole a v Eurece v Kalifornii si dá pizzu v newyorském stylu.