Pojízdné bistro s bydlením
Brett Lewis, majitel společnosti Chewy Design Co., promění starou poštovní dodávku v domov. Také přestaví mexické pojízdné bistro pro šéfkuchaře Rolanda, aby mohl vyjet na cesty.