Žbluňk v Arizoně
Týmy Premier Paradise a Pool Kings pomáhají Sally a Samerovi začít nový život v Arizoně s vlastním letoviskem na zadním dvorku, jenž má tři vodopády popírající gravitaci, jámu na grilování, plovoucí stůl a ohniště.