Kdo je tady tlustý?
Lorendu zajímá, jestli je prostor opravdu to, co Abbey a Tre potřebují. Navíc Robert potřebuje vyhrát svou hádku, ale Nancy a Kristy mohou zůstat v klidu jen na čas.