Dethtábor
Ve snaze najít si přátele se Toki vydává na Rockaroonie Fantasy Camp, víkendový pobyt, kde se můžete setkat s hvězdami rockové hudby. On se však akce účastní jako rekreant a místo toho, aby si našel nové přátele, je ostatními táborníky šikanován.