Bílá tma, část 1.
Gamache ignoruje rozkazy svého nadřízeného a je proto vyslán do odlehlého městečka Three Piness, aby vyšetřil vraždu bohaté ženy. Tam zjistí, že nic není tak, jak se na první pohled zdá, a odhalí řadu podezřelých.