Rudé autíčko
CBI vyšetřuje vraždu geologa Jonese, který měl svědčit proti Tommymu Volkerovi, toho se policie snaží už delší dobu usvědčit. Jones je již třetí svědek proti Volkerovi, který je nalezen mrtvý. Lisbonová porušuje veškerá pravidla, aby získala důkazy.