Rudé vlasy a stříbrná páska
Tým CBI je nasazen k vyšetřování vraždy osmnáctileté dívky, která byla nalezena ve vinici v Northern Napa County. Začne pátrat po sexuálním deviantovi, kterému se oběť nejspíš vymkla z rukou a omylem ji zabil.