Tohle hnízdo ještě není prázdné
Larry Jr. nastoupí do první práce, ale Theresa se s tím nemůže smířit. Truchlící rodiče, kteří přišli o mladistvou dceru, vyrážejí na cestu, která jim umožní pokračovat v životě.