Dnešní 50 je bývalá 35
Theresa slaví 50. narozeniny a zapíše se do vzpěračské soutěže. Na návštěvu Long Islandu zavítá žena, která tvrdí, že jejího bratra zavraždil hráč národní fotbalové ligy.