Dokument se zabývá podvodem kolem hry Monopoly u společnosti McDonald's z 90. let minulého století. Obsahuje výpovědi těch, kteří byli do případu zapleteni, včetně výherců i agentů FBI, jimž se podařilo dopadnout hlavního strůjce machinace.