Ali Baba
Příběh vypráví o dobrosrdečném, ale chudém Ali Babovi a jeho chamtivém bratrovi. Kdysi dávno slyšel Ali Baba kouzelné zaklínadlo, které otevírá čarovnou jeskyni s mnoha poklady.