Celý svět je divadlo
Nejlepší lék na nudu je dobrá hra. A dobrá divadelní hra je ještě o to lepší. A přesně tak se naši přátelé rozhodli. Jen není jednoduché shodnout se na tom, jakou hru na jevišti předvést.