Dr. Podvodník
Jean Claudea Dominiquea srazí auto, které z místa nehody ujede. Manželka mu přispěchá na pomoc a stane tváří v tvář jeho druhé ženě. Pohled do jeho dvojího života vede k nebezpečí.