Tančící stařec
Z části meditativní lekce, z části neformální rozhovor, v každé epizodě seriálu MALUJEME S JOHNEM najdeme Lurieho u stolu, kde zdokonaluje svou složitou techniku akvarelu a sdílí úvahy o životě.