Co se stane na farmě
Matt a Amy jsou v Las Vegas, kde tráví příjemný čas s přáteli. V jejich nepřítomnosti vezmou dvojčata mladšího bratra Jacoba na dobrodružnou výpravu do oregonských kopců.