Jak zvládnout Molly
Rekordní sezona dýní u Roloffových si žádá, aby všichni přiložili ruce k dílu. Molly přijde do práce pozdě a ještě ve špatné náladě, ale Matt ani Amy jí to rozhodně nebudou trpět.