Můj nový manžel pomáhá mému bývalému
Amy a Chris se vydávají do Arizony navštívit Matta a Caryn a vyrazit do terénu. Zach a Tori se navíc snaží přimět Lilah, aby spala ve své velké dívčí posteli.