Připoutáni k sobě
Nabídka práce by pro Zacha a Tori mohla znamenat velkou změnu. Matt se chlubí tím, jaký mají s Amy skvělý vztah. Proto je Zach vyzve, aby strávili 24 hodin přivázaní k sobě.