Malí lidé, velký svět: boj o farmu
Amyin sen o vytvoření vlastní kuchařky se brzy stane skutečností. Jenže Mattův sen ztrojnásobit velikost Roloffových farem vyvolá dramatickou roztržku ohledně budoucnosti farmy.