Hodná kočička, zlobivá kočička
Jackson pomáhá kočce jménem Good Kitty postavit se dvěma kočičím útočníkům. Dál se setká s párem, který už má plné zuby svých dvou koček, Tiki a Marley, jež spořádají vše, co vidí.