Po smrti Paula a Maggie se Alex stane terčem násilného útoku. Vynořují se nové důkazy a úřady i místní obyvatelé zpochybňují možný podíl rodiny na dřívějších záhadných úmrtích, včetně vraždy z roku 2015.