Viktoriánské bláznovství v Devonu
Drew navštíví viktoriánské revue v Devonu a svým nákupem vyděsí svou ženu. Prémiové ceny v luxusním obchodě se starožitnostmi v Londýně začínají vzbuzovat pozdvižení.