Sunbeam Alpine a Alfa Romeo Alfetta GTV
Paul a Drew míří do Kentu podívat se na skvělý roadster Sunbeam Alpine. Poptávka po něm je velká a Paul si je jistý, že jde o dobrý nákup, ale Drew se potřebuje přesvědčit.