Zrozen ve zlém znamení
Poté, co Dean obdrží zoufalý telefonát od Sama, který je již více než týden nezvěstný, spěchá za svým bratrem. Když Sama najde, je celý od krve, ale není schopen si vzpomenout na nic z toho, co se stalo.