Hledání levného bydlení na Surfside
Pár, který se už jedenáctkrát stěhoval, hledá nemovitost v Surfside Beach v Texasu, kterou by si mohl dovolit. Podaří se jim najít něco, co by se vešlo do jejich rozpočtu?