Jeden muž z kola ven
Kvůli své zbrklosti je Farley připoután na lůžko a napětí mezi členy posádky se stupňuje. Týmový duch se vytrácí kvůli selhání zařízení, uvíznutí na břehu a zabijáckým krokodýlům.