Přítelkyně mé přítelkyně
Valentine a Carlos se osobně setkají, ale jejich štěstí trvá jen krátce. Aryanna pak doufá, že Sherlon je ze setkání s ní stejně nadšený jako z toho, že vidí jejich syna.