Larry versus Michael J. Fox
V závěru osmé řady seriálu obviní Larry svého newyorského souseda Michaela J. Foxe z obtěžování. Jeff jde po krku Susie. A Larry dostane vynadáno za nevhodný dárek pro Elizabetina syna Grega.