Na večerní párty dojde ke střetu generací, když do sebe narazí soutěžící z televizní show „Survivor” a člověk, který přežil holocaust. Larry a Cheryl obnoví svůj slib, ale Larry zažije těžké chvilky, když se na něj snaží vzpomenout.