Kat a Jesse v Baja
Výlet do rodiště v Mexiku by mohl pro Kat vyústit placením účtů za pobyt nemocnici, neboť Jesse se pokusí vyhrát terénní závod Baja 500. Arianna už je 100 dní střízlivá.