Alex Guarnaschelli proti Jimmymu
Eddie Jackson zvyšuje sázky, když překvapí domácího kuchaře a realitního agenta Jimmyho hovězí bitvou proti světoznámé šéfkuchařce Alex Guarnaschelli.